duvetebbaochemmy.blogg.se

God natt❤

Kategori: emmyy

Hej nu ligger jag i sängen, Måns ligger och gossar med mig.
Idag när jag va hos Julia så gick vi först till skolan och tog fina höstbilder. De lär komma upp här. Sen så gick vi hem till henne och åt middag. Sen så var vi lite hängiga så vi va nere på hennes rum och typ bara snackade. Hennes föräldrar åkte till IKEA så vi gick till affären och köpte godis. Sen när vi kom hem till henne igen så gjorde vi varm choklad och satt O kollade på tv. Vi satt och kollade i typ 2 timmar. Sen körde hennes mamma hem mig, och ikväll har jag bara suttit och spelat med Simon och Daniel och sen så har jag ätit med. Men det var allt jag har gjort idag. Nu ska jag pyssa ner i sängen och sova så pussssss och god natt❤❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: