duvetebbaochemmy.blogg.se

Förlåt❤

Kategori: emmyy

Hej förlåt för att jag inte har bloggat men jag har inte haft tid och så hade jag lite problem med min mobil och internetet. Men i går så åkte jag till Moa efter skolan och vi gjorde oss i ordning inför gården. Sen när vi ville hem så åkte vi till Moa och sov där. Idag så steg upp och tog på oss kläder och så kom hennes fyra kusiner Benjamin, Dennis, cassie och Sabina. Sen så åt vi frukost. Sen så gick vi till affären och köpte godis. När vi kommit tillbaka så möblerade vi om i Moas rum det blev jättebra. Sen åkte jag hem, var hemma en stund åt, sen kom Emilia och så åkte vi hem till henne åt kollade på tv och nu ligger vi i sängen och ska sova.
Imorgon ska jag kolla på tävling hela dagen blir små inlägg då.

Pussss
Bild på mig och Moa typ 2veckor sen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: