duvetebbaochemmy.blogg.se

God kväll❤

Kategori: emmyy

Tjao❤
Idag så har jag ju varit i skolan (oh no shit) nä men asså det var jag. Det brukar jag ju men...

•Men idag först så hade vi innebandy turnering. Till kl. 11,30. Vi var i stora träningshallen där jag bor.
• sen åt vi i skolan tacos. Det var jätte gott❤
• sen kollade vi på film ghost hunter. En engelska film.
• sen gjorde vi nutidskrysset jag hade 5/10 rätt.
•sen fick vi rast jag spelade tacan. Det är ett bollspel.
• sista lektionen så fick vi proven jag hade 40/53 rätt. Ganska nöjd.
•sen gick vi till biblioteket för det var pris ut delning av turneringen.
• då var skoldagen slut och jag o Hanna tog en buss hem till mig och så va vi hos mig till kl.19,00. Sen åkte hon hem.
• nu har jag precis ätit och kollar på kockarnas kamp. Sen ska jag kolla på hela Sverige bakar. De stog att de skulle baka bakelse.
Kulkul

Men det är allt jag har gjort idag men puss
Kommer något litet inlägg sen❤❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: