duvetebbaochemmy.blogg.se

Godnatt

Kategori: emmyy

Hej nu säger godnatt för jag ska snart sova och det fick bli ett mobil inlägg från min nya iphone5 men ska försöka att uppdatera lite mer nu med mobilen och inte bara via datorn. Ikväll så har jag varit på träning och det gick helt azzzumm.❤ Jag satte handvålten, nästan vålten och överslaget.❤ Så det blev jätte bra fick hur mycket beröm som helst av tränarna.

Iskolan: idag så har vi haft typ bara det vanliga som man har en skoldag men vi tittade på film på musiken i typ en timme och vi har typ en halvtimme kvar av filmen och så hade vi redan börjat se den innan på musik.
Sen fick jag mitt engelska prov och jag hade allt rätt (grattis). Nä men det var 24 ord som man skulle kunna stava på engelska och svenska och kunna uttala dem perfekt.

Men det får duga i detta inlägg blev ganska långt men jaja.
Pusssss och god natt

Ps. Bild sen träningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: