duvetebbaochemmy.blogg.se

kass uppdatering från min sida!

Kategori:

har haft en vääääãldigt gammal mobil ungefär den tiden jag inte bloggat! ;)
så, justnu har vi Lucas här, och Kalle och Lucas sitter vid min data och spelar minecraft.. ja, jag spelar det ibland. men sen blir jag skiträdd för zombies och stänger ned!!!!
idag här jag varit hos Lucas farmor och farfar, jag och Lucas hälsade på lite grann. och innan det städade jag, Lucas, Emelie och Kalle logen, och tömde typ allt hö i skogen utanför stallet ^^.

min mobil ja, min Samsung skickade vi på lagning, men de kunde inte laga mobilen på garantin, så det skulle kosta 750 kr, så vi valde istället att prova ätt köpa ett nytt batteri, och se hur det funkar. så nu, har jag min gamla htc med många sprickor!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: