duvetebbaochemmy.blogg.se

Hemma

Kategori: emmyy

Hej vet att det var 2 dagar sedan jag bloggade men det är ju inte så lätt att alltid hinna med ett inlägg. Ebba har ju det lite lättare eftersom hon kan den appen på mobilen men det kan inte jag för min pekmobil är sönder så jag har en gammal knapp mobil, men jag hoppas på att få en ny mobil eftersom jag fyller år imorgon. Det kommer ett tids inställt inlägg imorgon eller flera? Jag vet inte riktigt än.
Men idag så har jag varit i skolan och det var väl okej. Vi skulle fått en ny elev men det visade sig att skolan hade fått fel vecka för hon skulle börja nästa vecka istället, men det gjorde ingenting. Till lunch va det kolpudding med potatis och sås och sallad såklart. Nu i eftermiddag har jag typ bara ätit och gjort läxa och så ska jag skriva några tidsinställda inlägg till imorgon. Ikväll blir det dubbel träning först så är jag underledare sen ska jag träna själv.

pussss

ps. bilden är på en sådan mobil jag har

källa: google

Kommentarer


Kommentera inlägget här: